نشست نماینده دانشگاه ملی مسکو با سرپرست دانشکده هنر و معماری

27 02 2022
کد خبر : 4050857
تعداد بازدید : 1819

جلسه مشترک همکاریهای دو سویه دانشگاه گیلان و دانشگاه ملی مسکو(لامانسف) در محل دانشکده هنر و معماری با حضور آقای دکتر ماکسیم دلیناد نماینده دانشگاه ملی مسکو، آقای دکتر مهدی هدایتی مسئول روابط امور بین الملل دانشگاه گیلان و آقای دکتر حسین عابددوست سرپرست دانشکده هنر و معماری و اعضاء گروه موسیقی برگزار گردید. در این نشست همکاریهای مشترک علمی و فرهنگی در حوزه هنر و معماری مورد بررسی قرار گرفت. محورهای  همکاری متمرکز بر فعالیتهای علمی و فرهنگی در حوزه هنر و معماری بیان شد.
1- تعریف عناوین و جایزه های مشترک پژوهشی برای دانشجویان با هدف حمایت از موضوعات مشترک
2-برگزاری و ایجاد نمایشگاهها و گالری های مشترک هنرهای تجسمی
3- تدوین عناوین پژوهشی مشترک بین دو دانشگاه در زمینه فرهنگ و هنر کشورهای حوزه کاسپین.
4- ایجاد هماهنگی جهت استفاده از منابع علمی الکترونیکی دانشگاه گیلان و دانشگاه لامانسف.
5- تاسیس مجلات علمی مشترک در حوزه هنر و معماری.
6-راه اندازه رشته مقطع تحصیلی مشترک با دانشگاه لامانسوف و صدور مدرک مشترک دانشگاهی(اولویت اول، کارشناسی ارشد آهنگسازی، هنرهای نمایشی)
7- برگزاری کنگره و سخنرانی های مشترک (همایش های بین المللی)
موارد مطروحه در این نشست، پس از رایزنی با روسای دانشگاه گیلان و دانشگاه ملی مسکو(لامانسف)، در تفاهم نامه رسمی طرفین گنجانده می شود.


دسته بندی :
اخبار

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.