موفقیت انجمن های علمی دانشجویی دانشکده هنر و معماری در پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت

26 05 2023
کد خبر : 4052327
تعداد بازدید : 32989

آیین اختتامیه پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت با حضور دکتر زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر کلانتری معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و جمع کثیری از دبیران کل انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور، دبیران اتحادیه‌های علمی دانشجویی در روز سه‌شنبه دوم خرداد ۱۴۰۲ به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار شد که در این جشنواره انجمن های علمی دانشکده هنر و معماری موفق به کسب یک مقام برگزیده و یک مقام شایسته تقدیر به شرح زیر شدند. ضمن قدردانی و سپاس، شایان ذکر است که کمک ها و همیاری همه جانبه جناب آقای حمیدرضا یوسفی ماتک بانی این موفقیت ها بوده.

انجمن علمی دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان رتبه برگزیده، بخش نشریه گروه هنر و معماری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت عنوان اثر: مجله شش سوی هنر انجمن علمی دانشجویی دانشکده هنر و معماری دانشگاه گیلان رتبه شایسته تقدیر، بخش ویژه گروه هنر و معماری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی حرکت عنوان اثر : پویش مردمی آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در استان گیلان کسب این موفقیت را به انجمن های علمی دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نماییم.


دسته بندی :
اخبار

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.