فراخوان شرکت در طراحی لوگو صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(بنیاد ملی علم ایرانINSFD)

29 12 2019
کد خبر : 4054031
تعداد بازدید : 328

صندوق حمایت از پژوهشگران و فناوران کشور(بنیاد ملی علم ایرانINSF) در نظر دارد نسبت به تغییر لوگو و تعریف هویت بصری خود اقدام نماید.لذا از طراحان خوش ذوق، مبتکر و خلاق دعوت به عمل می آید تا درمسابقه طراحی لوگو شرکت نمایند.

برای اطلاع از شرایط مسابقه به پوستر آن مراجعه نمایید. لازم به ذکر است مهلت شرکت در مسابقه تا تاریخ 30 دی ماه سال جاری می باشد و به نفر برتر این مسابقه دو عدد سکه تمام بهار آزادی اهدا می شود.


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.