فراخوان دانشگاه دولتی آستراخان با عنوان "فعالیت های بین المللی آنلاین در مقابله با کووید 19‏‎"‎‏

04 05 2020
کد خبر : 4053800
تعداد بازدید : 251

به پیوست فراخوان دانشگاه دولتی آستراخان با عنوان "فعالیت های بین المللی آنلاین در مقابله با کووید 19‏" تقدیم حضور می گردد. در این پروژه  قرار است برنامه هایی از قبیل سخنرانی، میز گرد،  بحث،  و غیره به صورت آنلاین برگزار شود. در این راستا از دانشجویان دانشگاه ها دعوت شده تا در سخنرانی هایی که از طریق نرم افزار های زوم یا اسکایپ برگزار می شود، شرکت نمایند.


عناوین وبینارها:

‏1- ریزپردازنده ها و میکروکنترلرها

2-هوش مصنوعی و یادگیری ماشینی به زبان ساده

3- ممریستورها و پردازنده نورومورف

4- آستراخان و استانهای شمالی ایران در تاریخ روابط روسیه و ایران


با توجه به ظرفیت محدود برنامه ها، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که علاقمند به مساعدت می باشند می توانند جهت ثبت نام در این رویدادها، درخواستهای خود (شامل نام و نام خانوادگی، اطلاعات تماس و عنوان وبینار) را به ایمیل روابط بین الملل دانشگاه  int.support@guilan.ac.ir ارسال نمایند.
ضمناً در همین راستا اساتید محترمی که  تمایل به ارایه برنامه مشابه بصورت انلاین برای دانشجویان دانشگاه مذکور دارند می توانند از طریق ریاست دانشکده به مدیر همکاری های علمی بین المللی دانشگاه معرفی گردند..

                                                                          ASTRAKHAN_STATE_UNIVERSITY


دسته بندی :
اطلاعیه ها

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.