تصویرهای کتاب «خرگوشان چشمه ماه» برگزیده در فهرست و کاتالوگ تصویرگران نمایشگاه کتاب کودک بلونیا ۲۰۲۰

25 01 2020
کد خبر : 4051005
تعداد بازدید : 373

تصویرهای کتاب« خرگوشان چشمه ماه» بازنویسی محمدهادی محمدی از روایتی کهن (کلیله دمنه و مثنوی مولوی) با تصویرگری امیر شعبانی پور هیات علمی محترم گروه نقاشی و از انتشارات موسسه پژوهشی تاریخ ادبیات کودکان که به زودی منتشر خواهد شد، در فهرست و کاتالوگ تصویرهای برگزیده ۲۰۲۰ نمایشگاه بین المللی کتاب کودک بلونیا، معتبرترین نمایشگاه بین المللی تصویرگری  کتاب کودک  قرار گرفت. به گزارش سایت خبری نمایشگاه کتاب کودک بلونیا، هیات داوری بین المللی این نمایشگاه پس از سه روز کار فشرده، از میان ۲۵۷۴  مجموعه تصویر کتاب های ارسالی از ۶۶ کشور  به نمایشگاه ۷۶ اثر را شایسته شرکت در فهرست، کاتالوگ و حضور در نمایشگاه  ارزیابی کردند که این آثار از ۳۰ مارس تا ۲ آوریل ۲۰۲۰ در محل نمایشگاه به نمایش عموم گذاشته می‌شوند.

هم چنین این آثار پس از این نمایشگاه برای دو سال در یک تور جهانی به کشورهای گوناگون رفته و در نمایشگاه های دیگر به نمایش در می آیند. نخستین نمایشگاه‌های پیش بینی شده در ژاپن و سپس کره جنوبی و چین برگزار خواهند شد. کاتالوگی که این کتاب ها در آن منتشر می‌شود در نسخه های انگلیسی، ایتالیایی، ژاپنی ، امریکایی، کره ای و چینی منتشر و تکثیر می‌شوند.

این موفقیت را به این استاد بزرگوار تبریک عرض می نماییم.

سایت نمایشگاه بلونیا:       bookfair.bolognafiere.it


دسته بندی :
اخبار

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.