برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده دانشجویان نقاشی

19 10 2018
کد خبر : 4049904
تعداد بازدید : 341

نمایشگاهی از آثار برگزیده ی دانشجویان نقاشی (آثار آرشیوی) از روز شنبه ۲۸ مهرماه ۱۳۹۷ در محل دانشکده هنر و معماری برگزار خواهد شد.

همچنین کارگاه آموزشی و جلسه گفت و شنودی با حضور کانی علوی هنرمند ایرانی در ساعت ۱۰ روز دوشنبه ۳۰ مهرماه ۱۳۹۷ در تالار حکمت دانشگاه برگزار خواهد شد.

از دانشجویان علاقه مند جهت بازدید از این نمایشگاه و شرکت در این کارگاه دعوت به عمل می آید.

دسته بندی :
audiences

خبر های مهم

نمایشگر دسته ای مطالب

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.