دریافت مجوز نشریه دانشجویی شش سوی هنر

05 06 2021
کد خبر : 4050945
تعداد بازدید : 436

 

مجوز رسمی نشریه دانشجویی شش سوی هنر برای دانشکده هنر و معماری به ثبت رسیده است و این دانشکده به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان، برای اولین بار دارای نشریه معتبر دانشجویی می‌شود.

 گاهنامه شش سوی هنر با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی جناب آقای حمیدرضا یوسفی ماتک و شورای سردبیری (حمیدرضا یوسفی ماتک، فاطمه فعال، رضوان دلجو و مرضیه سلیمی مقدم) به ثبت رسیده است. این نشریه هر شش رشته موجود (مهندسی شهرسازی، مهندسی معماری، نقاشی، گرافیک (ارتباط تصویری)، موسیقی و پژوهش هنر) در دانشکده هنر و معماری را شامل می‌شود.

شایان ذکر است که خانم فاطمه فعال دانشجوی کارشناسی رشته نقاشی، خانم رضوان دلجو دانشجوی کارشناسی رشته گرافیک (ارتباط تصویری)، خانم مرضیه سلیمی مقدم دانشجوی کارشناسی مهندسی معماری و آقای حمیدرضا یوسفی ماتک دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه‌ریزی شهری می‌باشند.
قابل توجه است نشریه مذکور بعد از پیگیری‌های مکرر نماینده فرهنگی و اجتماعی دانشکده جناب آقای امیر شعبانی پور و نماینده سابق فرهنگی و اجتماعی جناب آقای منصور حبیب دوست و دبیرکل انجمن‌های علمی دانشکده جناب آقای حمیدرضا یوسفی ماتک به ثبت رسیده است.

 


دسته بندی :
اخبار

خبر های مهم

ناشر الأصول

17 03 2024

پیام تبریک رئیس دانشکده هنر و معماری به مناسبت فرارسیدن سال نو

بسم الله الرحمن الرحیم یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ ز کوی یار میآید نسیم باد نوروزی از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی در سایه لطف و عنایات الهی شاهد رخدادی نویدبخش و زمینه ساز تحول معنوی و مادی هستیم. همزمانی بهار و دگرگونی شگرف طبیعت با بهار ایمان و دگرگونی جان، ماه مبارک رمضان، فرصتی است برای اندیشیدن به زیبایی و عظمت پروردگار متعال در رستاخیز دل و دیده. فرارسیدن ایام خوش بهار و ماه مبارک رمضان را به همه عزیزان، اساتید، یاوران علمی و دانشجویان و مجموعه بزرگ دانشکده هنر و معماری تبریک عرض می نمایم و ضمن سپاس از تلاش های بیدریغتان  رشد و شکوفایی روزافزون را برای  همه عزیزان از درگاه خداوند متعال خواهانم. امید است در سایه انوار تابناک قرآن کریم و فضایل ماه مبارک رمضان سعادتمند، سرافراز و سلامت باشید.